OKRES REALIZACJI: 2019-07-01 - 2021-04-30
Szkolenia komputerowe dla osób dorosłych, w wieku 18 lat i więcej, które z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem, uzupełnieniem lub podwyższeniem kompetencji cyfrowych.
NR PROJEKTU: RPLD.11.02.01-10-0065/18
CAŁKOWITA WARTOŚĆ PROJEKTU: 997 800,00 zł
WKŁAD ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ: 848 130,00 zł
TYTUŁ PROJEKTU: e-umiejętności - klucz do nowych możliwości - edycja II
Główny cel projektu:
Nabycie kompetencji cyfrowych, obejmujących wszystkie obszary ramy DIGCOMP na poziomie podstawowym (A) lub średniozaawansowanym (B) i uzyskanie certyfikatu IC3 potwierdzającego kwalifikacje przez min. 80% z 480 Uczestników Projektu poprzez udział w wysokiej jakości szkoleniach komputerowych oraz egzaminie i certyfikacji.
Grupa docelowa:
Osoby dorosłe, w wieku 18 lat i więcej, które z własnej inicjatywy są zainteresowane nabyciem, uzupełnieniem lub podwyższeniem kompetencji cyfrowych, które uczą się/pracują lub zamieszkują na obszarze województwa łódzkiego w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, w tym należące do jednej lub dwóch z poniższych grup:
- osoby, które ukończyły 50 rok życia (min. 40% Uczestników);
- osoby dorosłe z wykształceniem co najwyżej średnim (do poziomu ISCED 3 włącznie, na podstawie Międzynarodowej standardowej klasyfikacji edukacji (ISCED) 2011) = 100% Uczestników.
.
Działania w projekcie:
- Szkolenie z obsługi komputera - poziom podstawowy (80 godzin lekcyjnych)
- Szkolenie z obsługi komputera - poziom średniozaawansowany (64 godziny lekcyjne)
- Egzaminy i certyfikacja IC3.
Kontakt:
Bartosz Pakulski
Tel.: 533 290 882
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Biuro projektu:
ul. Mszczonowska 33/35 pok. 212
96-100 Skierniewice
Dokumenty do pobrania:
harmonogram wsparcia - zadanie 1
Harmonogram wsparcia - zadanie 2
Zamówienia publiczne:
1/rr/11.2.1/2019 Druk i/lub dostawa 480 sztuk podręczników z zakresu ICT
Data publikacji: 29.08.2019
2/rr/11.2.1/2019 Wynajęcie sali szkoleniowej
Data publikacji: 12.11.2019